maandag 1 mei 2017

School

Na maanden lang overleggen met het MLA kwamen we op de conclusie dat, we de school via een andere manier moesten regelen. We besloten om het via de Wereldschool te doen, ik heb vrijdag ook al mijn boeken binnen gekregen. Tot mijn verbazing zaten er ook natuur- en scheikunde proefjes bij dat vond ik wel heel leuk. 

Gisteren besloot ik om alle boeken te gaan controleren alles klopte gelukkig, voor de meeste vakken heb ik dezelfde boeken die ik ook op het MLA gebruikt heb. Er zitten ook Nederlandse, Franse en Engelse leesboeken in die ik moet lezen. Het gaat maar door ik heb zelfs een rekenmachine en passer gekregen, maar dat mag ook wel voor dat geld...

Ik krijg onderweg natuurlijk geen Drama, Muziek, Teken of Textiel dat vind ik wel heel er jammer. Ik heb ook overlegd met mijn lesgevende docenten op het MLA en die willen wel opdrachten meegeven die ik onderweg kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten